För att vi ska kunna hjälpa dig på snabbast möjliga sätt ber vi dig fylla i vårt formulär för felanmälan här
Maila in till oss på kund@evify.se så hjälper vi dig. Har varorna redan levererats har du fjorton dagar på dig att nyttja din ångerrätt.
På varje produkt kan du se våra estimerade leveranstider, majoriteten av våra laddboxar levereras inom 3-5 arbetsdagar. Har du lagt en beställning ser du den estimerade leveranstiden på din orderbekräftelse, annars kan du alltid kontakta oss på kund@evify.se
Du kan ringa till oss på telefonnummer: 010-555 91 40. Våra telefontider är 09:00-17:00 helgfria vardagar med lunchstängt 12:00-13:00.
När din beställning skickas får du en spårningskod skickad till dig på antingen mail eller sms. Har du inte fått någon kod får du gärna maila in till oss på kund@evify.se
Leveranstiden för installation av laddbox är 1 till 5 veckor i hela Sverige. Vill du veta när vi kan installera på ditt postnummer kan du klicka här.
Är din installation brådskande? Kontakta oss på info@evify.se så ser vi vad vi kan göra.
Efter att du lagt din beställning av laddbox och installation skickar vi ut ett smidigt digitalt formulär där vi tar in all information som vi behöver inför installationen.
När du fyllt i formuläret kontaktar en av våra elektriker dig och bokar in en tid för installationen. I samband med bokningen har du också möjlighet att diskutera eventuella tekniska installationsfrågor.
På utsatt dag anländer vår elektriker för att installera laddboxen. Har du några frågor innan eller efter installationen kan du alltid vända dig till vår kundtjänst kostnadsfritt.
Vår standardinstallation täcker över 90% av alla våra installationer. När vår elektriker kontaktar dig efter din beställning kommer ni tillsammans gå igenom de tekniska förutsättningarna i just ditt hem. Under samtalet får du också veta om det tillkommer några extra kostnader för din installation och välja om du vill gå vidare eller inte. Vill du läsa mer om vad som ingår och se estimerade leveranstider kan du klicka här.
Vår erfarna support finns här för dig! Om du är befintlig kund ber vi dig att ställa din fråga till kund@evify.se. Ta gärna med ditt ordernummer för att få snabbast möjliga hjälp.
Är du inte redan kund hos oss på Evify ber vi dig maila till info@evify.se.
Du kan alltid ringa till oss på telefonnummer: 010-555 91 40.
Våra telefontider är 09:00-17:00 helgfria vardagar med lunchstängt 12:00-13:00.
För dig som inte är kund hos Evify
För dig som är kund hos Evify
Öppet: 09:00-17:00 helgfria vardagar.
Lunchstängt: 12:00-13:00.
För att få så snabb hjälp som möjligt med din laddbox ber vi dig göra en felanmälan via knappen här nedan. I många fall kan vi koppla upp oss mot din laddbox via internet och lösa problemet direkt.
Pröva exempelvis att söka efter:
Zaptec
Support
Lastbalansering
Tesla
Hittar du inte det du söker? Kontakta oss!