Maila gärna in till oss på kund@evify.se och uppge ditt ordernummer så hjälper vår support dig på en gång.
Maila då gärna in till oss på kund@evify.se så startar vi ett ärende snabbast möjligt.
Maila in till oss på kund@evify.se så hjälper vi dig. Har varorna redan levererats har du fjorton dagar på dig att nyttja din ångerrätt.
På varje produkt kan du se våra estimerade leveranstider, majoriteten av våra laddboxar levereras inom 4-5 arbetsdagar. Har du lagt en beställning ser du den estimerade leveranstiden på din orderbekräftelse, annars kan du alltid kontakta oss på kund@evify.se
Idag har vi inte ett telefonnummer som alla kan nå oss på, men har du lagt en order eller behöver konsultera med en säljare innan du lägger din beställning så kan du använda vår chatt och be oss ringa upp dig.
När din beställning skickas får du en spårningskod skickad till dig på antingen mail eller sms. Har du inte fått någon kod får du gärna maila in till oss på kund@evify.se
Leveranstid för installation är 3 till 5 veckor i hela Sverige. I vissa fall kan vi leverera snabbare än så. Är din installation brådskande? Kontakta oss på info@evify.se så ser vi vad vi kan göra.
1. Du lägger en order på den laddbox du vill ha och väljer till ”Standardinstallation”.
2. Du fyller sedan i ett kort formulär som täcker alla funderingar våra elektriker har inför installationen, ett platsbesök innan behövs alltså inte.
3. Vi utför installationen, kopplar upp boxen och ser till att allt funkar.
För tillfället har vi högt tryck i vår support men vi arbetar intensivt för att hjälpa dig så snabbt som möjligt. Om du är befintlig kund ber vi dig att ställa din fråga till kund@evify.se så återkommer vi med ditt svar så snart vi kan.
Vid övriga ärenden kan du maila info@evify.se så återkommer vi så fort vi har tid.
För dig som inte är kund hos Evify
För dig som är kund hos Evify